szállítás

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a partnerünk, a GLS Hungary Kft. futárszolgálat kézbesíti hétköznaponként 8 és 18 óra közt. A gyártási idő és a szállítási idő átlagosan 3-6 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen értesítést küld a GLS futárszolgálat. A GLS ad egy egyedi csomagszámot, mellyel nyomon követheted státuszát, illetve hogy mikorra várhatod a futár érkezését.

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a +36-29/886-700, vagy a +36-20/890-0660 számokon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően változhat:

Személyes átvétel esetén: Ingyenes

Banki előreutalás esetén: 1190 Ft

Utánvét esetén: 1290 Ft

 

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről SMS-ben is tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a GLS központi számát hívd: +36-29/886-700 vagy +36-20/890-0660 velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.

A csomagszámod hiányában keress minket a +36-70/600-1588-es számon a rendelésed azonosítójával.

 

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére a salgótarjáni boltunkban. A termék elkészülése után SMS-ben is fogunk értesíteni.

Címünk: Magyarország, 3100 Salgótarján, Március 15. út 8. (Hétköznap 10.00-17.30 óra, Szombat 9-13 óra).